mijn prikken. - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu mijn prikken. - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu

mijn prikken.

Door: nova

Blijf op de hoogte en volg Nova

20 Mei 2014 | Nederland, Schoonhoven

vandaag heb ik mijn prikken gehaald, ik heb er 2 gehad.
in allebei mijn armen! ik dacht dat gaat echt super pijn zou doen maar nee, ik moest aan iets andeers denken. ik was nog aan het bedenken wat ik zou denken en ineens voel ik iets in mijn rechter arm. dat was dus prik nummer 1! de 2de daar voelde ik de vloeistof het meeste van. ik heb ook nog een geel paspoort gehad. waar alle prikken in staan die ik heb gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schoonhoven

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 5620

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: