vertrek - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

15 Augustus 2014 | Nederland, Oostzaan

ik stond om 6 uur op, ik was moe maar had er wel super veel zin in!
mijn broer heeft ons naar Schiphol gebracht daar werden we afgezet.
toen we er waren moesten we inchecken en kregen we onze boardingpass. daar na ging onze bagage weg, dat ging naar het vliegtuig. toen gingen we door naar de douane. na de douane ging mijn vaders dollars halen. nu koffie en ice tea en morgen ochtend weer iets nieuws :-)

  • 15 Augustus 2014 - 09:39

    Mama:

    Hee liefie!
    Spannend, de reis gaat bijna beginnen! Ik vind het kaai leuk dat ik je kan volgen via dit blog :-)
    Geniet er van meissie!
    Dikke kus, XxX mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5634

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: