eerste dagen oeganda - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu eerste dagen oeganda - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu

eerste dagen oeganda

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

16 Augustus 2014 | Nederland, Oostzaan

de vlucht ging erg goed, ik vind het opstijgen echt super leuk hihi! toen we in Rwanda waren was ik moe en moest ik nog 40 min wachten voordat we verder vlogen. flavia heeft ons opgehaald. toen we bij het hotel waren kwam Joan ook. ik heb nog een Oegandese Fanta geproefd, ik vind hem veel lekkerder dan in Nederland. toen ging ik slapen. de volgende dag gingen we de hele dag rijden. we moesten door Kampala, en daar sta je vaak in de file. en ja wij dus ook. ik was nog misselijk geworden van het rijden in Kampala, want de ene keer kon je door rijden en de andere keer werd er weer hart geremd. we komen net ook van de neushoorns vandaan, was ook leuk want er waren 2 grootte en 1 kleintje. nu ben ik het hotel in masindi, morgen ga ik op safari dan meer!

  • 16 Augustus 2014 - 18:33

    Mama:

    Heeee Noofjan!
    Ik ben blij dat je goed aangekomen bent! Heb je in het vliegtuig nog naar leuke films gekeken? Dat vliegen duurt lang he?!
    Super kaai coolheid dat je al neushoorns hebt gezien, veeeeel foto's maken he!!
    Ik ben benieuwd hoe de safari zal zijn en kan niet wachten op je verhaal van morgen!
    Heel veel plezier en een dikke kus van Mama XxX.

  • 18 Augustus 2014 - 14:59

    Oma. Annie Nuis:

    Hoi lieve Nova hoe is het daar in Oeganda. ?
    Nou Opa en Oma zijn reuzen benieuwd ,hoe het geweest is op de Safari
    maar het is al geweldig leuk dat al die neushoorns hebt gezien!
    Wij blijven je volgen hoor elke dag en zijn erg benieuwd naar je volgende verhaal!
    Nou liefje nog heel veel plezier en veel kusjes en knuffels van ons
    Opa en Oma Nuis vanuit Ridderkerk♡♡♡ ♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 5618

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: