reis naar jinja - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu reis naar jinja - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu

reis naar jinja

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

19 Augustus 2014 | Oeganda, Jinja

vandaag ben ik vanuit Massindi naar Jinja gereisd. de reis duurde 6 uur(met een stop om te eten)dus we hebben er nog best snel over gedaan. onderweg stonden we nog wel heel even in de file maar daar waren we snel doorheen. toen we net uit Massindi waren stond er op een hoek een soort van markt. daar hebben casava gekocht. als er bij die markt een auto stil ging staan renden ze er allemaal op af :-D! ik heb die casava geproeft en het was super droog, niet lekker vind ik. de mensen gingen ook een foto van mij maken en ook van mijn vader! hahaha! als je jinja binnen komt moet je over de stuwdam. ik heb onderweg oom gezien hoe suikerriet en thee gemaakt word. ik ben nu in jinja en morgen weer wat nieuws!

  • 19 Augustus 2014 - 16:56

    Mama:

    Heeee Muzungu :-D
    Vandaag heb je dus geen dieren gezien, maar je was zelf een soort van bezienswaardigheid! Hahaaa!!!
    Op naar het volgende avontuur meissie, geniet ervan!
    Dikke kus XxX van mama :-*

  • 23 Augustus 2014 - 13:38

    Kim:

    Hoi Nova,
    Zo te lezen heb je het naar je zin! Wat een ervaringen. Echt super allemaal. Heb je al wilde dieren gezien? Nog heel veel plezier groetjes Kim ( van de fysio)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5627

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: