quad rijden - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu quad rijden - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu

quad rijden

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

22 Augustus 2014 | Oeganda, Jinja

vandaag heb ik quad gereden. het was erg leuk. in het ber=gin was het erg moeilijk meer ik had instructis geregen en de instructeur ging mee voorop. het was erg warm en duurde een ongeveer uur.ik ben dool het bos en lanf de nijl gegaan. onderweg waren er ook nog een paar kinderen en die deden bloemetjes op onze quad. en natuurlijk werdt er naar mij gezwaaid en muzungu geroepen :-D! sinds gister avond heb ik geen wifi meer ik weet niet hoe lang ik geen wifi heb en weet dus ook niet of ik elke dag kan scrijven. ik xzit nu in een internet cafe.
en wist je sdat oegandese de visse kop van een tilapia helemaal op eten de oogbollen vinden ze het lekkest. en de kop slurpen ze letterlijk leeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 5630

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: