de school - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu de school - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu

de school

Door: nove veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

26 Augustus 2014 | Oeganda, Jinja

vandaag ben ik naar de school geweest. het was erg leuk ook al waren er maar weinig kinderen. er was vandaag namelijk een volksstelling. dan moesten alle kinderen naar de plek waar ze geboren zijn. de kinderen die er waren keken de hele tijd naar mij want, ja ik was blank! ik heb snoepjes uit gedeeld. en van de moeder van Joan heb ik een kip gekregen de pootjes werden aan elkaar gebonden en de kip werd in een tasje gedaan. morgen ga ik naar bombo op bezoek bij iemand en dan naar entebbe. de volgende dag vliegen en dan is mijn vakantie klaar. morgen dus weer iets nieuws

  • 26 Augustus 2014 - 23:19

    Mama:

    Hooooooooiiii Nova :-) !!!
    Hihi, je bent op vakantie, maar eigenlijk heb jij je eerste schooldag al gehad :-)
    Het zal er wel heel anders zijn geweest dan jij gewend bent in Nederland!
    Morgen veel plezier tijdens je bezoek in Bombo, en dan zit de vakanie er bijna weer op
    O ja, moet Johan nou en kippenhok gaan timmeren?? :-D :-D :-D

    Kaaaaiii dikke kus en kroel, XxX mama.

  • 27 Augustus 2014 - 07:39

    Hans Van Gent :

    Hoi Nova,
    Zo dat klinkt allemaal heel interessant . Houd jij jouw vader goed in de gaten ? Die kip en die geit moeten natuurlijk wel mee naar Schoonhoven.Ik ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5624

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: