de laatste in oeganda - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu de laatste in oeganda - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu

de laatste in oeganda

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

28 Augustus 2014 | Oeganda, Entebbe

ik kom net van de dierentuin in oeganda. hij was erg leuk maar echt super anders! in deze dierentuin moet je echt een weg naar de dieren zoeken en staan er niet zo veel bordjes als in nederland. de chimpansees zijn hier veel leuker om te zien en heel erg speels. echt leuk om te zien. ze hebben ook een luipaard hier. wat een mooi beest zeg! en natuurlijk niet te vergetende struisvogel. dat is echt mijn lieveling's dier nu. echt een heel erg mooi beest! en weet je wat ik voor grootte slang heb gezien. de american rock python. super groot. meer ik heb ook hele schattige dieren gezien zoals ja de apen, en een heel schattig ottertje, en schildpadden, een antiloop en zo nog veel meer. er stonden in 1 hok verschillende dieren. zoals bij de antiloop stond ook een koe. de koe en de antiloop gingen een beetje vechten. niet heel erg maar het was grappig om te zien. ik heb ook het beest wat er op de vlag van oeganda staat. de kraanvogel! ik vond deze vakantie echt top. hij was echt heel erg leuk. ik heb weer veel geleerd. hier is 90% van de bevolking is hier arm. ja ziet hier ook heel erg veel en slechte huizen staan. eigenlijk vind ik dat iedereen die nu in een land woont waar die goed water en gewoon uit de kraan kan halen, en stoom heeft en dat soort dingen naar Afrika moeten gaan. om te zien hoe goed ze ht eigenlijk hebben. en alle mensen die nu hier in Afrika wonen dat die een keer naar nederland kunnen gaan. gewoon even vergeten hoe arm ze zijn. het is hier elke dag lekker weer. alleen de afgelopen dagen was het weer wat minder. na regen komt zonneschijn. das hier letterlijk! ik ga nu nog even rustig in het hotel zitten en dan naar het vliegveld.

  • 12 Juni 2015 - 13:56

    Noa:

    hoi noof, leuk reisverslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 1580
Totaal aantal bezoekers 5626

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: