safari - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu safari - Reisverslag uit Oostzaan, Nederland van Nova Veth - WaarBenJij.nu

safari

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

18 Augustus 2014 | Nederland, Oostzaan

gister: gister zijn we vanuit massindi naar het safaripark gereden. later die middag hebben we de boot trip gedaan. de dieren die ik heb gezien zijn: nijlpaard, antilopen, impala's, buffels, vogels en natuurlijk ook krokodillen. het was erg leuk want we gingen naar een waterval en weer terug. de boot trip duurde 3 uur. toen we terug kwamen heb ik eerlijk in het zwembad(met een bar erin) gezwommen.
vandaag: vandaag moest ik vroeg op want, we gingen gamedrive doen. het was erg leuk.de dieren die ik daar heb gezien zijn: giraffe, olifanten, buffels, vogels, vlinders, antilopen, een konijn, impala's en apen. helaas geen leeuw. we hoorden dat iemand een leeuw gezien hadden dus gingen we er naar opzoek. toen we moesten keren zaten we tot de grond vast.
overig: pas toen we even stopte kwamen er allemaal kinderen naar mij toe en gingen zwaaien. mijn vader zei dat ik terug moest zwaaien en dat deed ik. weet je hoe ze me noemde? muzungu!
in oeganda rijden ze aan de linker kant, das echt zooooo raar!
er rijden hier veel brommers rond. mijn vader zei dat dat taxi's waren hihi!
morgen verder naar jinja!

  • 18 Augustus 2014 - 18:27

    Mama:

    Heeeey Nova!

    Wauw, jij hebt weer een heleboel meegemaakt Muzungu :-D
    Kaaaai leuk om te lezen welke dieren je allemaal hebt gezien! Het was vast fantastisch om die in het wild te zien! Ik hoop dat je er ook mooie foto's van hebt kunnen maken :-)

    Morgen ook weer heel veel plezier gewenst op je reis!
    Dikke kus XxX Mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 5647

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: