een drukke dag - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu een drukke dag - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu

een drukke dag

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

25 Augustus 2014 | Oeganda, Jinja

vandaag was het een drukke dag. het begon met al met paard rijden. dat was echt super. mijn paard was heel erg lief maar hij wou graag lopen dus een beetje ongeduldig. maar niet wild. toen we klaar waren met paard rijden, hebben we spullen uit gezocht en weg gegeven. dat was ook al super leuk! ik heb lolly's uit gedeeld en mij barbies en ook nog kleren. als ze iets gehad hadden gingen ze op hun knieën. ik wou het eigenlijk niet maar zo waren ze op gevoed. en weet je wat ik als kado had gekregen? een geit! hij is daar nog wel maar als bedank kreeg ik een geit. maar leuk was het zeker. morgen weer iets nieuws.

  • 26 Augustus 2014 - 14:07

    Mama:

    Heeeeej Noofjan,

    Wel jammer dat je die geit niet mee kon nemen, Johan wilde al een hok gaan timmeren voor hem :-D
    Leuk om te lezen hoe dankbaar de kinderen daar voor jouw spullen zijn!

    Liefs en een dikke kus XxX en knuffel van mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 5645

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: