rustig dagje winkelen - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu rustig dagje winkelen - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu

rustig dagje winkelen

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

20 Augustus 2014 | Oeganda, Jinja

vandaag:
vandaag was een rustig dagje. na vier dagen reizen was ik nu wel een beetje toe aan rust. dus we hebben lekker uit geslapen. toen we wakker waren hebben we eerst ontbeten en ben ik toen ben ik toen met flavia op een taxi brommertje naar de stad in jinja gegaan om te kijken of we een auto konden huren. ik voelde me echt z'n oreo koekje, zwart wit zwart(chauffeur, ik, flavia)ik heb wat souvenirs gekocht. daarna zijn we even wat gaan drinken en toen naar een ander restaurantje geweest. we zaten 40 meter boven de nijl en je keek uit over heb bos. toen zijn we nog even naar naar all friends gegaan, daar heb ik tilapia op(das vis een grootte vis) en hij was lekker. ik vond het alleen vies om dat die kop er nog aan zat.
overig:
wat Oegandese niet eten kan je ook echt niet eten.
Oegandese eten ook de kop van een vis en de oogbollen vinden ze het aller lekkerst en daarna de kop. ze zeggen als je de kop eet dat je dan mooier en slimmer word.

  • 20 Augustus 2014 - 19:10

    Marije:

    Zo Nova wat maak je veel leuke dingen mee daar zeg!.
    Alles opschrijven hoor anders vergeet je de helft weer als je thuis bent.
    En oreo koekjes zijn best lekker toch?

  • 20 Augustus 2014 - 20:15

    Mama:

    Heeey Oreo-koekje :-)
    Weer heel leuk om te lezen wat je allemaal gedaan hebt!!
    Het is elke keer weer een feestje om jou blog te volgen :-)
    Groetjes van mama, Gijsbert en Els vanuit het prachtige Wijk & Aalburg :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 5651

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: