nieuw haar! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu nieuw haar! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Nova Veth - WaarBenJij.nu

nieuw haar!

Door: nova veth

Blijf op de hoogte en volg Nova

23 Augustus 2014 | Oeganda, Jinja

vandaag heb ik 4 uur lang bij de kapper gezeten. heb een nieuw kapsel dus. allemaal vlechtjes. ze hebben er een knot van gemaakt. de kapper hier is heel anders dan bij ons in Nederland. hier is alles rommelig en niet heel netjes. je kan er eten en drinken, ze zitten met z'n 2en aan je haar. ze hebben het super strak gezet zodat het lang blijft zitten. het zit zo strak dat het pijn ging doen dus moest/ moet ik het masseren. er zit ook nep haar doorheen gevlochten. het zit met naald en draad boven vast gemaakt en mijn knot ook.
overig: ik ben wel blij dat we kaas hebben mee genomen, anders kan ik echt geen ei meer opeten! maar we hebben wel elke ochtend vers fruit, zoals: ananas, water meloen en bananen.
en vandaag heb ik samosas gegeten. het is lekker maar super spicy. het is met gehakt en groenten.
morgen weer iets nieuws

  • 23 Augustus 2014 - 23:13

    Mama:

    Novie!!!!!

    Je ziet er kaaaai cool uit met je nieuwe kapsel! :-)
    Enne, al dat fruit is heel gezond, lekker ontbijtje hoor!

    Dikke knuf en kussie kussie kussie XxX Mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nova

Actief sinds 20 April 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5677

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: